opc_loader

 
 1. Kan ik mijn bestelling afhalen?

 2. Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

 3. Wat zijn de bezorgkosten?
 4. Hoelang is de levertijd bij deze webshop?
 5. Kan ik een ander bezorgadres opgeven?
 6. Wat is track & trace?


Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dit is mogelijk. Wij hebben geen fysieke winkel, maar opereren vanuit ons kantoor in Almere. Indien u dit wenst, zou u uw bestelling af kunnen halen op ons kantoor. Dit is uitsluitend mogelijk op afspraak.

Tevens willen wij benadrukken dat wij helaas geen PIN-automaat op ons kantoor hebben. Om iets bij ons op te halen dient u of een order te plaatsen in de webshop, of het geld contant mee te nemen.

Terug naar boven


2. Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Indien u een toestel (op een product dat niet door de brievenbus past) bij ons besteld, dan wordt deze verzekerd en aangetekend verzonden middels GLS (op maandag t/m donderdag) of PostNL (op vrijdag, om te kunnen leveren op zaterdag).

Indien uw artikel verzonden wordt met GLS, dan krijgt u van ons een update wanneer uw artikel is verzonden. Niet veel later kunt u dan een e-mail met een verzendbevestiging verwachten, waarin onder andere uw tracking code staat. Hiermee kunt u in de gaten houden wanneer het toestel geleverd zal worden. Bij GLS kunt u tevens gebruik maken van de FlexDelivery-Service, waarmee u kosteloos een alternatieve afleveroptie kunt selecteren, bijvoorbeeld levering op een andere datum, een ander adres of aflever bij bij een GLS PakketShop. Let wel: dit dient te gebeuren voor 23:59 uur dezelfde dag als dat u de e-mail ontvangt.

Indien uw toestel verzonden wordt met PostNL, dan krijgt u van ons een e-mail waarin een link met een track&trace-code: hiermee kunt u in de gaten houden wanneer het toestel bij u geleverd zal worden.

Indien u een accessoire of dual-sim adapter bij ons heeft ingekocht, verzenden wij deze in een witte bubbelenvelop. Deze wordt bezorgd met de normale brievenbuspost (door PostNL, in Nederland) en hiervoor is geen track&trace code beschikbaar. Wenst u uw accessoire of dual-sim adapter wel aangetekend, verzekerd en met track&trace code te versturen? Kies dan bij de optie Bezorgen voor de mogelijkheid waarbij u €4.95 (of €7,95 voor buiten Nederland) betaalt.

Terug naar boven


3. Wat zijn de bezorgkosten?
Voor dual-sim telefoons en accessoires die niet door de brievenbus passen en waarvan het totale orderbedrag onder de 100EUR is hanteren wij een bedrag van €4.95 binnen Nederland, €7,95 binnen de EU en €19,95 buiten de EU.. Pakketleveringen boven de 100EUR worden binnen NL gratis bezorgt.


Terug naar boven


4. Hoelang is de levertijd bij deze webshop?
De levertijd varieert per artikel. Indien een artikel bij ons op voorraad is, versturen wij dit doorgaans binnen 24 uur. De voorraad van een artikel is te bekijken door het kopje Voorraad, onder de prijs bij de productomschrijving.

Terug naar boven


5. Kan ik een ander bezorgadres opgeven?
Ja, dit is mogelijk. Vul tijdens het bestellen bij de fase Bezorgen een ander Afleveradres in.

Terug naar boven


6. Wat is track & trace?
Track & Trace (www.tracktrace.nl) is een handige manier om uw pakket of zending te volgen. Door het invullen van een nummer en een postcode op deze pagina bent u direct op de hoogte van de verzendstatus van uw pakketzending. Na een paar handelingen weet u precies waar uw pakket zich bevindt. U ziet het ook als de zending al onderweg is naar het afleveradres.

Terug naar boven



Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op, middels een van de mogelijkheden vermeld in de sectie Contact op onze website.

Keer terug naar de Veelgestelde Vragen.

 

Menu
  • Nederlands
  • English