opc_loader

Spelregels Garantieafhandeling
Het is natuurlijk erg vervelend wanneer je toestel niet goed functioneert. De particuliere eindgebruiker bieden wij altijd twee jaar garantie op onze dual-sim toestellen, tenzij specifiek anders vermeld. Ben je een zakelijke klant dan is de garantietermijn 12 maanden na aankoop.

Om een toestel in te sturen voor garantie is het belangrijk om de volgende punten in acht te nemen:
1. Wanneer er val-, stoot-, vocht- en/of drukschade op het toestel zichtbaar is, is de kans groot dat deze voor garantie zal worden afgewezen. Indien je het toestel vooraf goed controleert op voorgenoemde schades, zal dit het reparatietraject bespoedigen.
2. Wanneer een reparatie wel door de garantie wordt gedekt, houd dan rekening met een termijn van 2 tot 4 weken alvorens het toestel gerepareerd en wel weer retour verschijnt. Uiteraard is dit afhankelijk van het type defect en beschikbaarheid van onderdelen.
3. Wij hebben diverse dual-sim leentoestellen met mini-/micro- of nanosim formaat beschikbaar. Indien je behoefte hebt aan een leentoestel kunt je dit altijd aan ons kenbaar maken.
4. Wanneer een toestel niet onder de garantie kan worden gerepareerd, ontvang je een prijsopgaaf om het toestel alsnog te laten herstellen. Als je hier liever geen gebruik van wilt maken, dan kan het toestel ook zonder te worden gerepareerd teruggezonden worden. Er worden dan wel onderzoekskosten berekend. Deze bedragen 32.95EUR inclusief BTW en dienen te worden voldaan alvorens het toestel weer retourgezonden kan worden.

Belangrijk:
Maak een back up van uw gegevens.

Voordat je je telefoon opstuurt is het belangrijk om deze eerst terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Door deze reset uit te voeren verwijderd u alle instellingen, apps, persoonlijke informatie, foto`s e.d. Het toestel komt weer terug in de staat zoals je deze voor het eerst ontving. Wil je de gegevens behouden voordat je deze reset uitvoert? Dan kun je eerst een back-up maken. Hieronder leggen we uit hoe het maken van een back-up en het resetten precies werkt

Back-up maken
Open de Google Photos-app. Open onder de knop linksbovenin het Instellingen-menu. Ga hier vervolgens naar "Back-up en synchronisatie".
Zet in dit menu "Back-up en synchronisatie" aan. Kies welk account je wilt gebruiken om een back-up te maken.
Zet vervolgens back-ups van foto's en video's aan. Nu maakt Google een back-up van al je foto's en video's.

Ga hierna naar het instellingen-menu in het toestel en kies voor "Back-up maken en resetten".
Zet dan onder het Google-account "Back-up maken van mijn gegevens" aan. Hiermee maak je een back-up van alle instellingen.

Fabrieksinstellingen Android
Open het instellingen-menu van uw toestel en kies voor "Back-up maken en resetten".
Scroll naar beneden voor de optie:  "Fabrieksinstellingen herstellen".
Voer indien nodig het wachtwoord, pin of vingerafdruk in om te bevestigen dat je je toestel wilt resetten. Je telefoon gaat nu alle instellingen, documenten, apps en data van je toestel verwijderen, dit duurt doorgaans enkele minuten.

  • Nederlands
  • English