1. Ik wil een ander dual-sim toestel. Kunnen jullie hier aankomen?

 2. Ik heb een suggestie voor de website.

 3. Hoe kan ik een klacht indienen?
 4. Binnen welke termijn zal mijn klacht afgehandeld worden?
 5. Waar kan ik nog meer met mijn klachten naar toe?

 


1. Ik wil een ander dual-sim toestel. Kunnen jullie hier aankomen?

Wij proberen altijd de beste dual-sim toestellen op de markt aan te bieden op onze webshop. Het kan echter zo zijn dat u op het internet een toestel heeft gezien dat u graag wilt ontvangen, maar die niet bij ons te vinden is. In dit geval (enkel bij dual-sim toestellen!) kunt u contact met ons opnemen.

Wij willen benadrukken dat wij nooit imitaties van bekende merken zullen inkopen.


Terug naar boven


2. Ik heb een suggestie voor de website.
Onze webshop is continu aan het veranderen. Wij proberen een zo simpel, duidelijk en veilig mogelijke webshop voor u als klant te creëren. Denkt u met ons mee? Laat het ons horen middels de Contact pagina!

Terug naar boven


3. Hoe kan ik een klacht indienen?
Hebt u een klacht omtrent een artikel dat wij aanbieden, dan wel de service die wij verlenen?
Laat het ons weten middels de Contact pagina! Vermeldt duidelijk uw ordernummer en omschrijf zo nauwkeurig mogelijk wat er naar uw inzien niet ging zoals u had gehoopt/verwacht. Wij proberen binnen 5-7 werkdagen te reageren op uw klacht.

Terug naar boven


4. Binnen welke termijn zal mijn klacht afgehandeld worden?
Doorgaans proberen wij binnen 5-7 werkdagen te reageren op uw klacht. Veelal is dit eerder, maar gezien het feit dat wij klachten zeer serieus nemen kan het zijn dat hiervoor intern overleg nodig is.

Terug naar boven


5. Waar kan ik nog meer met mijn klachten naar toe?
Bent u geheel ontevreden met onze service en bent u van mening dat wij ook uw klacht niet naar behoren behandelen? Neem dan contact op met Stichting Webshop Keurmerk of Safe2Shop. Zij fungeren in dergelijke gevallen als een mediator tussen u als consument en ons als webwinkel.

Terug naar boven



Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op, middels een van de mogelijkheden vermeld in de sectie Contact op onze website.

 

Keer terug naar de Veelgestelde Vragen.