1. Is het mogelijk mijn aankoop te ruilen?

 2. Binnen welke termijn kan ik ruilen?

 3. Waar moet ik mijn pakket naartoe sturen?
 4. Hoe werkt een retourbetaling?
 5. Binnen welke termijn moet een retourbetaling voldaan worden?
 6. Moet ik betalen voor een reparatie?
 7. Hoelang duurt een reparatie?
 8. Hoe meld ik een reparatie aan?
 9. Hoe maak ik een koop ongedaan?

 


1. Is het mogelijk mijn aankoop te ruilen?
Binnen 31 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling is het mogelijk uw aankoop te ruilen voor een ander product in onze webshop. Voorwaarde is wel dat het artikel compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking door ons wordt ontvangen. Producten die beschadigd en/of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Eventuele waardervermindering zal aan de klant doorgerekend worden, conform art. 6:230s BW.

Een modelformulier voor een retourformulier is toegevoegd aan het einde van onze Algemene Voorwaarden, hetgeen hier te raadplegen is.


Terug naar boven


2. Binnen welke termijn kan ik ruilen/retourneren?
Voor alle aankopen in onze webshops geldt hiervoor een termijn van 31 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling. Dit is ruim conform de Nederlandse Wet Koop Op Afstand.

Terug naar boven


3. Waar moet ik mijn pakket naartoe sturen?
Uw retourzending kunt u, onder vermelding van uw ordernummer en een summiere schriftelijke toelichting, opsturen naar:

AlwaysConnected
Bolderweg 2
1332AT Almere
Nederland


Terug naar boven


4. Hoe werkt een retourbetaling?
Indien u niet tevreden bent met het door u gekochte product, kunt u deze naar ons retourneren. U kunt er dan voor kiezen om ofwel het artikel te ruilen voor een ander product of uw geld retour te ontvangen.

Indien u uw aankoopbedrag retour wenst te ontvangen, dient uw aangekochte product nog wel in nieuwstaat te verkeren. Op het product mogen geen gebruikerssporen te vinden zijn. Tevens dient u het artikel indien mogelijk in de originele verpakking aan ons te retourneren. Eventuele waardervermindering zal, conform art. 6:230s BW doorgerekend worden aan de klant.

Nadat u het artikel naar ons heeft opgestuurd, zullen wij het product controleren. Indien het naar ons inzien aan de eerdergenoemde voorwaarde voldoet, zullen wij zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag retour betalen.

Terug naar boven


5. Binnen welke termijn moet een retourbetaling voldaan worden?
Doorgaans proberen wij binnen maximaal 5 werkdagen uw retour betaling te voltooien. Wettelijk is deze termijn 14 kalenderdagen. De verzendkosten voor het retourneren van zijn voor rekening van de koper.

Terug naar boven


6. Moet ik betalen voor een reparatie?
Mocht uw product, dat u bij ons heeft aangekocht, onverhoopt defect raken dan kan het zijn dat dit artikel gerepareerd moet worden. Afhankelijk van de aard van beschadiging, de datum van aanschaf en mogelijk externe factoren kan het zijn dat een reparatie niet onder garantie valt. In dit geval zal u zelf de kosten hiervoor moeten dragen.

In het geval dat het onzeker is of voor uw toestel een reparatie onder garantie valt, zullen wij dit altijd voor u controleren. Hiervoor dient u het toestel in te sturen. Wij zullen, in het geval dat een reparatie niet onder garantie valt, u altijd hiervan berichten en u zelf de keuze geven het artikel door een van onze reparatiecentra te laten repareren of het toestel retour te ontvangen. Voor meer informatie over het insturen voor reparatie, klik hier

Terug naar boven


7. Hoelang duurt een reparatie?

Dit is afhankelijk van de aard van het probleem. Doorgaans proberen wij binnen 2 tot 4 weken gerepareerde toestellen weer bij onze klanten te hebben. Het kan echter zo zijn dat een probleem/reparatie dermate complex is dat hiervoor een langere termijn staat.

Bent u benieuwd naar de status van uw reparatie? Stuur dan naar ons een mailtje via de Contactpagina onder vermelding van uw ordernummer. Wij proberen binnen 72 uur u dan uitsluitsel te geven omtrent de status van uw toestel.

 

Terug naar boven


8. Hoe meld ik een reparatie aan?


Microsoft LUMIA toestellen
Klik hier om deze toestellen zelf aan te kunnen melden.
De garantievoorwaarden van Microsoft treft u hier.

SAMSUNG-SONY-HTC
Deze toestellen kunt u bij ons direct aanmelden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Wenst u een reparatie bij ons aan te melden, dan dient u het volgende naar ons op te sturen:
- een kopie van de factuur;
- een summiere schriftelijke toelichting van het probleem;
- het product in kwestie;

Indien u een toestel voor reparatie wilt aanmelden bij ons, willen wij u erop attenderen dat wij alleen de GSM met accu nodig hebben. Overige accessoires (zoals de omdoos, de boekjes, de achterklep, de headset, kabeltjes en andere bijgeleverde items) dient u zelf te bewaren. Mocht een van bovenstaande accessoires een onderdeel van het probleem zijn, lever deze dan uiteraard wel mee: dit dient echter wel te moeten worden toegelicht in de eerder genoemde schriftelijke toelichting.

U kunt de genoemde documenten en de product(en) in kwestie opsturen naar:

AlwaysConnected
Bolderweg 2
1332AT Almere
Nederland

Nadat wij uw zending ontvangen, zullen wij u hiervan een notificatie sturen via de e-mail. Andere ontwikkelingen rond uw toestel zullen ook via de e-mail gecommuniceerd worden.


Terug naar boven


9. Hoe maak ik een koop ongedaan?
U kunt een modelformulier van herroeping vinden aan het eind van onze Algemene Voorwaarden, welke hier te downloaden/bekijken zijn. Gaarne dit bericht over te nemen en in te vullen met de juiste informatie. Hierna kunt u het toestel naar opsturen naar onderstaand adres:

AlwaysConnected
Bolderweg 2
1332AT Almere
Nederland

Na uw retourzending te hebben mogen ontvangen, zal de koop ontbonden worden (mits dit binnen de retourneringstermijn is). U zult uw aankoopbedrag binnen 14 kalenderdagen retour ontvangen.

Terug naar boven



Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op, middels een van de mogelijkheden vermeld in de sectie Contact op onze website.

 

Keer terug naar de Veelgestelde Vragen.