1. Hoe plaats ik een bestelling?

 2. Op welke manieren kan ik betalen?

 3. Kan ik bij jullie bestellen in combinatie met een abonnement/verlenging?
 4. Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
 5. Kan ik een bestelling plaatsen vanuit buiten Nederland?
 6. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
 7. Wat is iDeal?
 8. Wat zijn jullie bankgegevens?

 


1. Hoe plaats ik een bestelling?

Het is goed mogelijk dat u iets leuks heeft gezien op onze website. Wilt u een product aanschaffen? Druk dan op de knop "Toevoegen", op de productpagina. Het product wordt nu toegevoegd aan uw winkelmandje.
Zodra u deze handeling verricht, zult u de keuzemogelijkheid krijgen door te gaan met winkelen of om het huidige winkelmandje af te rekenen.
Indien u besluit dat uw winkelmandje naar uw wensen is gevuld, klikt u op Afrekenen. U krijgt hierna de mogelijkheid om:

A. Direct af te rekenen:
U zult geen account bij ons aanmaken. Gemakkelijk en snel: echter heeft u ook minder inzicht in de ontwikkeling omtrent uw order: tevens kan het zijn dat de klantenservice niet alle informatie aan u kan verstrekken.
B. Aan te melden als een Nieuwe Klant:
In dit geval heten wij u welkom! Door middel van een eigen account kunt u bij een volgende bestelling deze zelfde gegevens gebruiken, het invullen van een adres en dergelijke is dan ook niet meer nodig. Tevens krijgt u inzicht in de status van uw order en kan onze klantenservice u zo goed mogelijk te dienst zijn. Wij raden dit dan ook ten zeerste aan.
C. In te loggen:
Dit kan indien u al éénmaal de in stap 2 omschreven procedure bent doorgelopen.

Nadat u een keuze heeft gemaakt uit een van de bovenstaande opties, komt u in een proces met vier stappen: Bezorgen, Betalen, Bevestigen en Voltooien. Vul de informatie die in deze fases van u word gevraagd zo nauwkeurig mogelijk in om problemen te voorkomen. Nadat u de laatste stap heeft doorlopen, heeft u een order bij ons geplaatst! Van de betaling zult u via de mail nog een melding van ons ontvangen.

Wenst u een (zakelijke) grote aankoop bij ons te doen of heeft u een bedrijf buiten Nederland waardoor u niet verplicht bent tot het betalen van BTW? Stuur ons dan middels de Contact pagina een mailtje met uw bestelling en uw gegevens en dan zullen wij dit zo spoedig mogelijk voor u in orde maken!


Terug naar boven


2. Op welke manieren kan ik betalen?
Voor het betalen van uw bestelling heeft u keuze uit de volgende vijf opties:
1. iDEAL
2. Paypal
3. Vooruitoverboeking
4. Rembours
5. Mr. Cash (voor Belgische klanten)

Selecteer de door u gewenste optie tijdens het bestellen!
Wenst u pas te betalen wanneer uw order aan de deur wordt aangeboden? Kies dan voor de optie Rembours. Let wel: gezien de door ons te betalen prijs aan PostNL/GLS zullen de kosten bij deze optie hoger liggen dan bij de eerder genoemde opties.

Terug naar boven


3. Kan ik bij jullie bestellen in combinatie met een abonnement/verlenging?
Helaas verkopen wij momenteel geen abonnementen.

Terug naar boven


4. Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
Ja, alle getoonde prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW.

Terug naar boven


5. Kan ik een bestelling plaatsen buiten Nederland?
Jazeker. Wij verzenden iedere dag ook naar het buitenland en een dergelijke bestelling gaat op dezelfde manier als voor Nederlandse orders. Verzending naar Belgie is eveneens gratis. Voor verzending buiten Nederland of Belgie zullen wel iets hogere verzendkosten berekend worden (niet van toepassing op gratis accessoires).

Terug naar boven


6. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wenst u, nadat u al een order heeft geplaatst bij ons, deze te wijzigen of te annuleren? Neem dan direct middels een van de mogelijkheden op de Contact pagina contact op met een van onze medewerkers. Wij proberen dan zo spoedig mogelijk u hiermee te helpen.

Terug naar boven


7. Wat is iDeal?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

 

Terug naar boven


8. Wat zijn jullie bankgegevens?
Bank: ABN-AMRO
Rekeningnummer: 62.94.96.560
Plaats: Almere
IBAN: NL89ABNA0629496560
BIC: ABNANL2A
T.n.v. ALWAYS CONNECTED

Terug naar boven



Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op, middels een van de mogelijkheden vermeld in de sectie Contact op onze website.

 

Keer terug naar de Veelgestelde Vragen.